nassenos

YEEAAAHHH

Kategori: Allmänt

hej hej :) jag har nys set idol på TV och molly åkte utt men det tyckte jag var bra för moa och amanda och robin är skit bra håller nu med om ni håler med kommentera då snälla :) :) och nu siter jag på henes kontor och är på datorn jag hade inget och göra men jag siter på marie dator så vad gör ni da jag gör gu inte mycket det har jag ju sakt :) men i morgon ska jag inte göra nå så ni kan gärna ringa om ni har lust !!! men jag ska sluta skriva nu gej då alla männskliga varelser :) :) <3 <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag gillar Moa mest för hon sjunger bäst. Och då har hon ju ett så fint namn :)

    2011-11-26 | 01:33:05
  • Bloggaren säger:

    Haha :) jag håller med att hon har ett snyggt namn ;)

    2012-10-21 | 20:16:27

Kommentera inlägget här: