nassenos

lörda

Kategori: Allmänt

på lörda kom abakar till mej vi och mamma och pappa vi grila en denis korv vi ått så de knaka jag ått 2 och mamma ått 1 och en halv pappa 3 korvar och jag tror atta abakar ått 2 såm jag jag tykte att vi hadde kol och jag och abbe for sen till lagås take och kletra upp på take de va kul och jag eler somsakt vi tolka sen bakom skoten de jik fot och sen söde pappa i skogen me boben efter och vi hopapå och abbe söde raly i skogen för jag sat bakom ner abbe sörde raly så jag sende hur jag forav fast jag for inte av jag hålde på att fara av men på vegen hem sat jag fram i boben då söde jag åkså raly de va kul ner jag sörde raly så hålde vi på att söra i ett tred fast jag svengde prisis så jag for till andra håle sen ner vi kom hem så jik vi in då till mida ått vi pitzza och sen ått vi godis på kvelen och jag hade jete kul den dan så jag skrata hela tiden hej då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: